Karta za vernosť

PO CARD umožňuje lacnejšie vylepšovať a servisovať auto všetkým verným zákazníkom 

Spoločnosť PO CAR rozbehla projekt, v rámci ktorého budú všetci verní zákazníci PO CARu bez ohľadu na to, či ide o firmy alebo jednotlivcov - privilegovaní zľavami na servisné práce a originálne náhradné diely všetkých štyroch značiek, ktorých autorizovaný servis PO CAR zabezpečuje.

Stelesnením vernostného programu spoločnosti PO CAR je vernostná karta PO CARD. Existuje v troch stupňoch, ktoré poskytujú tri druhy zliav. Zľavy si môžete uplatniť ako pri návšteve servisov Volkswagen, Audi, Škoda, alebo SEAT, tak aj pri nákupe náhradných dielov a príslušenstva týchto značiek. Základnou formou PO CARD je bronzová karta. Podmienkou na jej získanie je nákup servisných služieb, náhradných dielcov alebo príslušenstva jednorazovo nad 100 eur, alebo nákup nového motorového vozidla. Majiteľ bronzovej karty má pri jej predložení nárok na zľavu vo výške 3% z celkovej ceny faktúry pri každom ďalšom nákupe v PO CARe. Druhý stupeň PO CARD tvorí strieborná karta, ktorú získate po presiahnutí sumy 2.500,- eur za celkové nákupy servisných služieb, náhradných dielcov alebo príslušenstva. Pri predložení striebornej karty má zákazník nárok na zľavu vo výške 4% z celkovej ceny nákupu. Najvyšší stupeň tvorí zlatá karta PO CARD, ktorá poskytuje zľavy vo výške 5%. Zlatá karta je vydaná zákazníkovi po presiahnutí sumy 5.000,- eur za celkové nákupy servisných služieb, náhradných dielcov alebo príslušenstva. Výška vášho obratu, od ktorej závisí udelenie vyšších stupňov PO CARD, sa bude počítať pri nových zákazníkoch odo dňa prvého nákupu, pri existujúcich zákazníkoch sa obrat napočíta od 1. januára 2011. Do výšky obratu sa nezapočítava obrat za kúpu nového automobilu, obrat za poistné udalosti a ani sa na poistné udalosti nedá uplatniť zľava. Prepočet výšky obratu zákazníkov sa bude vykonávať 1x ročne, vždy po skončení daného kalendárneho roka. Znamená to, že zákazník sa môže prepracovať od bronzovej ku zlatej karte v optimálnom prípade už za dva kalendárne roky.

Do vernostného programu spoločnosti PO CAR, s.r.o. sa môže zapojiť ktorýkoľvek zákazník, ktorý vyplní žiadosť o vydanie vernostnej karty a svojím podpisom vyjadrí súhlas so Všeobecnými podmienkami vernostného programu. Žiadosť o vydanie vernostnej karty môže zákazník vyplniť pri kúpe nového automobilu, servisných služieb, alebo náhradných dielcov a príslušenstva. Karta je teda určená nielen tým, ktorí si u nás kúpili automobil, ale všetkým zákazníkom našich stredísk. Jediný rozdiel je ten, že majiteľ nového automobilu získava základnú, bronzovú kartu, už pri prvom nákupe, kým zákazníci servisu a oddelenia náhradných dielov musia najprv splniť stanovený finančný limit nákupu. Žiadosť o vydanie vernostnej karty, rovnako ako plné znenie všeobecných podmienok, vám na požiadanie poskytne každý predajca náhradných dielov, servisný poradca alebo predajca nových vozidiel. Vernostná karta PO CARD s prideleným zákazníckym číslom vám následne bude zaslaná poštou najneskôr do 30 dní od podpísania žiadosti o vydanie. Od tohto momentu budete môcť využívať stanovené zľavy pri každom nákupe, pričom ich využitie budete môcť kombinovať s akýmikoľvek inými prípadnými predajnými, alebo servisnými akciami PO CAR.

Pomoc v núdzi
Odťahová služba 0903 637 380

Servisné vozidlo 0903 903 489

Dispečing ASA VW: 0800 115 184
Audi: 0800 145 136
Škoda: 0800 124 125
Seat: 0800 156 885
Domov VW užitkové

Používaním stránok prevádzkovateľa PO CAR, s.r.o.
súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.
Viac informácií.