Na marketingový workshop s Volkswagen T-Roc

Na marketingový workshop s Volkswagen T-Roc
Róbert Sinai, marketingový manažér vyskúšal za vás

Pozvánke na Volkswagen Workshop som sa vyslovene potešil. Nielen kvôli marketingovým záležitostiam, ktoré sa tam mali preberať, ale tiež preto, že bolo treba cestovať až k Lučencu, do haličského hotela Galicia Nueva. K tomuto kraju ma viažu spomienky a navyše som mohol vyskúšať VW T-Roc.

Prvý diel svojej trilógie Bratrství Alois Jirásek pomenoval Bitva u Lučence. Ako dávny milovník literatúry a histórie som trilógiu prečítal ešte počas vysokoškolských štúdií. Postupom času som navštívil všetky hlavné miesta, kde sa dej románu odohráva – Zvolen, Spišský hrad, Kláštorisko i Hrabušický hrad v Slovenskom Raji. Len Lučenec mi dlho odolával.

Na koneee!
Keď sa potom cesty do Lučenca stali súčasťou mojej práce, párkrát som v jeho okolí zastavil a hypnoticky sledoval okolité polia. Či neuvidím blížiacich sa bratríckych jazdcov na koňoch. Verte mi, že som ich videl. Na „služobku“ k Lučencu som sa vybral – aj ja na koňoch. Presne na 150-tich. Ťahali voz, zvnútra. Bežali v 1,5 l motore TSI. V ten nesmierne daždivý a studený marcový deň im isto dobre padlo, že ich v nečase pod svoju kapotu ukryl služobný VW T-Roc z PO CARu. Na diaľnici som kone nešetril a T-Roc nič nenamietal. Poskytol mi pohodlie vyhrievaného sedadla, tepelno-izolačných skiel okien a vanilkovoaromatické teplo klimatizácie Climatronic. Stieračmi mi odkrýval dobrý výhľad na cestu. Nečas zostal vonku.

Predbiehať či nepredbiehať?
Stierače sa činili. Dažďový senzor pri zaregistrovaní vodnej triešte zvírenej kolesami áut ich vždy popohnal do intenzívnejšej práce. Do predbiehania som sa spočiatku v tom daždi veľmi nemal. No v hustej vodnej clone by za kamiónom nevydržala ísť ani spiaca Šípková Ruženka. Nechcel som na workshop meškať a tak som sa nadýchol, pohladil T-Roca po volante a zašepkal som mu: „Teraz je to na tebe.“ Predbiehací manéver bol rýchly a bezpečný. Len bolo treba veriť koňom, zimným pneumatikám a sedemstupňovej automatickej prevodovke. Tá pri prudkom zošliapnutí plynového pedála vzápätí prudko podradila a kone pod kapotou v prudkom cvale vyhnali motor to vysokých otáčok. Predstavte si ich napriamené šije, rozšírené nozdry a vejúce hrivy. S dostatkom výkonu vytiahli T-Roc z protismeru a s istotou ho zaradili pred TIRa. Dažďový snímač všetko snímal…

T-Roc oslnil
Potom som sa s tým už nepáral. Na rádiu Ready 2 Discover som si prehrával obľúbenú muziku a hnal kone upršanou cestou do Novohradu. Na workshop som prišiel síce posledný, ale načas. Cesta domov na druhý deň bola odlišná. Bol úplne jasný deň. Keby sa dalo moje stádo vybrať z T-Roca von, kone by sa leskli na slnku ako na paráde. Pri fotení pred hotelom sa T-Roc za nich leskol sám. Na trase hotel Galicia Nueva - PO CAR mal priemernú spotrebu 5,5 l/100 km.

Ing. Róbert Sinai/agentúra Ardeny

Svoje názory a podnety na zaujímavé články nám môžete zasielať cez kontaktný formulár na webe, klik TU.

Vždy najaktuálnejšie informácie zo sveta PO CARU nájdete na sociálnych sieťach. Sledujte nás na Facebooku a Instagrame. Lajkujte, komentujte, zdieľajte. #pocarpresov #naposledypeso

Objednávka do servisu